نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چندین موسسه مالی در حال انطباق دادن خود برای پشتیبانی از بیت کوین هستند؛ هم‌زمان با آن، گلدمن ساکس خبر از راه‌اندازی پیشخوان معامله بیت کوین در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد. دو بازار بزرگ معاملات قرارداد آتی بیت کوین، گروه CME و Cboe هم درهای خود را به روی بیت کوین گشودند و تأثیر خوبی بر بازار بیت کوین و دیگر ارزهای رمز پایه گذاشتند.

 

در سال ۲۰۱۸ منتظر این اتفاقات هستیم: معاملات قرارداد آتی بیت کوین در بازار نزدک (Nasdaq)،‌ بازگشایی صندوق قابل معامله در بورس برای بیت کوین در بورس نیویورک (NYSE)، کاهش کارمزد و مقیاس‌پذیری بهتر بیت کوین، انطباق بیشتر مؤسسات و شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری کلان از سوی نهادهای مالی خصوصی. آنچه به‌صورت فهرست گفته شد آرزو برای بیت کوین نیست بلکه اتفاقاتی است که با توجه به اخبار منتشرشده به‌احتمال‌قوی رخ خواهد داد.

بورس نیویورک که بزرگ‌ترین بازار بورس در جهان ازنظر حجم معامله روزانه است، قرار است دو صندوق سرمایه‌گذاری (ETF) برای معاملات بیت کوین راه‌اندازی کند و Cboe تصمیم دارد شش صندوق ETF تأسیس کند. مزیت قراردادهای آتی بیت کوین این است که بسیار قانونمند هستند و این مزیت باعث می‌شود نهادهای سرمایه‌گذار یا افراد، با ترس کمتر و راحت‌تر به بازار بیت کوین وارد شوند.

قانون‌گذاری ارزهای رمز پایه در سال ۲۰۱۸

در ماه مارس سال ۲۰۱۷، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تشکیل یک صندوق سرمایه‌گذاری از سوی دوقلوهای وینکلوس را رد کرد و دلیل آن را خلأ قانونی بازار بیت کوین عنوان کردند. از آن موقع تا حالا دیدگاه جهانی نسبت به قانون‌گذاری برای ارزهای رمز پایه تغییر کرده است؛ دولت ژاپن ارزهای رمز پایه را قانونی اعلام کرد و کره جنوبی برای تجارت‌های مرتبط و سرمایه‌گذاران آن قوانینی اعلام و عملی کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رود به‌احتمال‌قوی در سال جاری میلادی، پذیرش ETF از سوی SEC محقق خواهد شد. هرچند برخی کشورها مثل ایران هنوز موضع مشخصی را اعلام نکرده‌اند، اما ظرفیت بالای ارزهای مجازی مسلماً با ممنوعیت به پایان نخواهد رسید.

بیشتر شدن پوشش رسانه‌ای و تب ارزهای رمز پایه در سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۷ پوشش خبری بیت کوین و سایر ارزهای رمز پایه به‌شدت افزایش یافت و چندین رسانه فقط باهدف تمرکز بر ارزهای رمز پایه ایجاد شدند. حتی رسانه‌های CNBC و Forbes بخشی را به ارزهای رمز پایه اختصاص دادند تا تقاضای زیاد برای ارزهای مجازی را پاسخ دهند. مطمئناً در سال ۲۰۱۸ روند شناخته شدن ارزهای رمز پایه برای عموم مردم سریع‌تر خواهد بود.

در بعضی کشورها تب‌وتاب بیت کوین و ارز رمز پایه باعث شده تا گروه‌های مختلف مردم از هر سن و قشری به دنبال سرمایه‌گذاری بروند و این تقاضا حباب قیمت را بزرگ‌تر کرده است. در کره جنوبی این شور و هیجان تا جایی پیش رفته است که نخست‌وزیر Lee Nak-yeon بیانیه‌ای را درباره افزایش تقاضای ناگهانی ارزهای رمز پایه منتشر کرد.

چند ماه قبل دولت کره جنوبی از اقدام سریع برای قانون‌گذاری خبر داد و در طی آن موارد کلی پیش‌نویس و منتشر شد. در طی هفته‌های گذشته هم با توجه به افزایش معاملات ارز ریپل در کره جنوبی، خریدوفروش را برای افراد خارجی ممنوع اعلام کرد.

اوج گرفتن آلت کوین‌ها

در ماه‌های گذشته بازار ارزهای رمز پایه به شکل عجیبی به سمت آلت کوین یا همان ارزهای غیر بیت کوین رفت؛ حالا بیت کوین فقط ۳۷ درصد از بازار ارزهای رمز پایه را تحت سلطه دارد. بعضی افراد می‌گویند با عدد ارزش بازار نمی‌توان مشخص کرد چه مقدار از بازار را بیت کوین در دست دارد؛ حتی بااین‌حال واضح است که دیگر بیت کوین تنها بازیگر این بازی نیست و صدها ارز رمز پایه که هرروز بر تعدادشان اضافه می‌شود در سال ۲۰۱۸ رقابت هیجان‌انگیزی را رقم خواهند زد.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی