نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چالش ها، برای کسانی که صرفا در خانه بودند و به انجام تکالیف و تست پرداختند، نیست. بلکه برای کسانییست که در طول روز های طولانی و در طی فصول، به انجام این کار پرداخته اند. حسابداری یک حرفه ی پرطرفدار با امکانات فراوانی است. حسابداران ازفرصت های پیشرفت وسیع و شانس خدمت کردن به دیگران بیشتر لذت می برند


در اینجا چند نکته برای حسابداران جوان برای تسهیل انتقال ازحسابداری تئوری به حسابداری عملی وجود دارد:

تقویت کردن مهارت های نرم افزاری: صرفا تمرکز بر مطالب دانشگاهی و فرض بر داشتن مهارت شخصی وتصور اینکه آن مهارت ها به شما کمک کند و از شما مراقبت کند، تصوری آسان و اشتباه است. کارفرمایان می گویند که بسیاری از تازه فارغ التحصیلانی که در دوران تکنولوژی رشد کرده اند، کمتر برای حرفه جدید آماده می شوند. در نتیجه، دانش آموزانی که می توانند به صورت حرفه ای و عملی وارد بازار کار شوند، یک رویکرد قوی ارائه می دهند و در استخدام پیشرو هستند. رینا هنینگ، یکی از مدیران استخدام در فارمینگتون هیلز، بخشی از شبکه بین المللی حسابداری UHY، گفت: به همین دلیل، اولویت با این مهارت ها است. هنینگ می گوید: مهارت های نرم افزاری در بخش شرکت ما نقش مهمی ایفا می کند که بین 60 تا 75 دانشجو در سال استخدام می کنیم.

یادگیری را ادامه دهید: اخذ مدرک به این معنا نیست که شما می توانید از آموختن دست بکشید. اکثر شرکت ها یک برنامه در حال توسعه طولانی برای آموزش فرهنگ و روش های یادگیری برای کارمندان خود دارند. هنینگ گفت: این مواردی است که در سطح دانشگاه تدریس نمی شود.»

برای ارتقا و تحول خود آماده باشید همانند اینکه میخواهید با همکارجدید مواجه شوید، سیستم های کامپیوتری جدید را یاد بگیرید و به دنیای کامل و حرفه ای متصل شوید و از این دوره زود هنگام استفاده کنید.

هنینگ و لیزا هردو از حسابداران شرکت UHY هستند، به آنها توصیه می شود پرسش های زیادی بپرسند. نیمزارا که در زمستان سال 2016 میلادی شروع به کار کرد، گفت: شما در چند سال اول باید خیلی یاد بگیرید وبا سوالاتی که می پرسید، نه تنها دانش فنی خود را توسعه می دهید بلکه مهارت های فردی خود را نیز توسعه می دهد.

با موفقیت به سمت آغاز فصل کاری خود، حرکت کن: حسابداران جوان در اولین فصل کاری خود، با چالش های بزرگی مواجه هستند. آلیسون تاول از حسابداران شرکت مازارس امریکا گفت: “ممکن است شما مجبور شوید در آخر هفته ها هم کار کنید وبه طبع خسته خواهید شد. گاهی اوقات شما ممکن است احساس کنید ساعت کافی برای کار، زندگی اجتماعی و خواب در روز ندارید”

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها با هدف کاهش استرس، مانند غذا خوردن یا اجازه دادن به کارکنان که ساعت هایی را درخانه کارکنند، تعبیه شده است.”نیمزارا” تفریحات کوچکی مانند صرف وقت ناهارو پیاده روی سریع برای خود قرار میدهد و با همراه داشت یک بطری آب کوچک که آرامش را به او یادآوری می کند، به کاهش استرس خود کمک میکند. پس از اتمام فصل شلوغ کاری، بسیاری از حسابداران خود را به یک تعطیلات دعوت میکنند.

 

از زمان عاقلانه استفاده کنید: آسان است که از عکسهای دوستانتان چشمپوشی کنید و ویدیوهای ویروسی را در فیس بوک به اشتراک نگذارید! شما مجبور نیستید زندگی بیرونی خود را در محل کار ببینید. لازم است تا فعالیت اجتماعی خود را به حداقل برسانید.

“مهدی” گفت که کارفرمای خود، به رسمیت می شناسد که رسانه های اجتماعی راهی برای دسترسی به اطلاعات و اخبار بازار و صنعت هستند. با این حال، او پیشنهاد کرد که تمام حواس او را از رسانه های اجتماعی پرت کنم. او گفت: “اگر احساس می کنید که به رسانه های اجتماعی وابسته شده اید، وقت خود را برای صرف ناهار یا برنامه ریزی دیگری اختصاص دهید.”

برنامه ریزی برای مطالعه: علاوه بر تنظیم یک حرفه ای در دنیای واقعی که شامل کشمکش های شغلی است، تازه کارها مجبورند زمان را برای آماده شدن برای آزمون CPA کنار بگذارند، آن وقت است که تعطیلات برای شما مجاز نیست، مهدی می گوید: “شما مجبور هستید قربانی های کوتاه مدت را بپذیرید، برای به دست آوردن منافع بلند مدت”

“نیمزارا” گفت که او تقویمی را که به دیوار اتاق خواب خود دارد، نقشه برداری میکند و برای دیدار با یک هدف روزانه، روز شماری میکند. او گفت: “شکستن فصل ها و روز شماری آن باعث شد که من کنترل بیشتری داشته باشم و این امر موجب کاهش استرس من میشود. “توول” توصیه می کند که زودتر مدرک بگیرید. او گفت: “تلاش جدی برای مطالعه خود کنید وبدانید که دوستان و خانواده خود به طور کامل متعهد به این هستید. هرچه امتحان خود را دیرتر بگدرانید، سخت تر است که دوباره همت کنید و مجدد برای مطالعه تمرکز کنید.

تمرین مراقبت از خود: با تمام این تغییر، آسان است که چیزهایی مانند تمرین و خوردن غدای سالم را زیر ذره بین قرار دهید. تول گفت: “اطمینان حاصل کنید که شما سالم وفعال باقی خواهید ماند.”به جای خرید فست فود، ناهار خود را بیاورید. چیزهای کوچک می توانند در طولانی مدت تفاوت های بزرگی ایجاد کنند.”

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۱۰/۱۷
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی