نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

یک کسب‌وکار موفق نیاز به ذهنی هوشیار، جریان نقدی ثابت، مدیریت بی‌نقص و نیروی کار مولد دارد. در میان عوامل ذکرشده، جریان نقدی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند زیرا یک کارآفرین بدون در دست داشتن آن قادر نخواهد بود نیروی کار مولد و مدیریت بی‌نقص داشته باشد. برای موفقیت در هر کسب‌وکاری میزان جریان نقدی ورودی به کسب‌وکار باید همواره بیشتر از جریان خروجی آن باشد.

بااین‌حال پیروی از قاعده کلی ذکرشده در بالا برای بسیاری از کسب‌وکارها امری دشوار محسوب می‌شود.

تعجبی ندارد که همه کارآفرین‌ها به موفقیت و یا رشد دست نمی‌یابند. خواندن این مطلب برای آن‌هایی می‌خواهند در آینده صاحب کسب‌وکاری باشند مفید واقع خواهد شد. شما می‌توانید در بخش پیش رو بهترین راه‌ها برای حفظ جریان نقدی در کسب‌وکار را مطالعه کنید.

1-تجهیزات سرمایه‌ای نامطلوب را به فروش برسانید.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار ، خوب است که مانند یک ساعت دقیق کارکنید. این به چه معنا است؟ شما باید همیشه از این‌که کسب‌وکارتان به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی دیگر برای آن کاربرد ندارد آگاه باشید. در این عرصه تکنولوژیکی، خواسته‌های مشتریان در حال تغییر است همان‌گونه که مواد اولیه تولید دستخوش تغییر شده‌اند. این بدان معنا است که هرکدام از تجهیزات کسب‌وکار  که دیگر موردنیاز نمی‌باشند باید واگذار شوند تا بتوان فضای بیشتری را برای تجهیزات مدرنی که برای کسب‌وکار ارزشمند هستند به وجود آورد.

2-قراردادهای پرداخت امضا کنید.

حفظ جریان نقدی یک دانش و همچنین یک هنر محسوب می‌شود که اگر به‌درستی اجرا نشود می‌تواند در برخی از مواقع نتایجی نامطلوب به همراه داشته باشد.

این کار نیاز به هوش بسیار بالایی دارد. شما این توانایی رادارید تا هم مصریان و هم فروشندگان خود را قانع سازید تا وارد قراردادهای پرداخت متفاوتی با شما گردند.

برای مثال زمانی که با فروشندگان خود وارد معامله می‌شوید، ممکن است وارد مذاکره با آن‌ها شده و قراردادی را با آن‌ها تنظیم کنید که درنتیجه آن فروشندگان برای یک ماه مایحتاج موردنیاز شمارا قبل از آن‌که به آن‌ها پرداختی داشته باشید تأمین نمایند.

این موضوع شمارا قادر خواهد ساخت تا محصولات خود را به فروش رسانده و پیش از آن‌که حتی قرض خود را بپردازید به سود دست‌یابید.

3-جریان نقدی خود را در حساب‌هایی که سود پرداخت می‌کنند پس‌انداز کنید.

امروزه بانک‌ها حساب‌های پس‌انداز با بهره به صاحبان کسب‌وکاری که در زمینه پس‌انداز کردن جدی هستند ارائه می‌دهند. داشتن چنین حساب پس‌اندازی برای سازمان یک‌راه بسیار عالی برای افزایش دادن جریان نقدی است. بااین‌حال این نوع حساب‌ها شمارا ملزم می‌سازند تا حداقل تراز عملیاتی را داشته باشید. شما باید به همه مشتریان خود بگویید تا پرداخت‌های خود را به این حساب‌ها انجام دهند تا هر چه زودتر به بهره پول خود دست‌یابید. به‌عنوان یک نصیحت، از گواهی‌های سپرده بلندمدت اجتناب کرده و در گواهی‌های سپرده‌ای سرمایه‌گذاری کنید که جریمه‌ای برای برداشت زودهنگام سپرده در نظر نمی‌گیرند.

4-درخواست سپرده‌گذاری فروش انبوه و یا سفارشی

اگر کسب‌وکار شما می‌تواند بر روی فروش‌های سفارشی و یا انبوه کار کند، برای اعتبار داشتن چنین تراکنشی باید شرایطی برای آن در نظر گرفت، برای مثال مشتری باید حداقل 50% از کل مبلغ را پرداخت کند. این موضوع به خاطر آن است که در برخی از مواقع، تقاضای چنین کالاهایی از فروشنده به‌صورت غیرمنتظره‌ای کاهش می‌یابد. در چنین مواقعی ممکن است آن‌ها مجبور شوند تاب‌های کاهش‌یافته‌ای برای کالاهای شما پرداخت کنند که در بلندمدت به جریان نقدی شما آسیب خواهد زد.

بالعکس، شما  هرگز نباید چنین توافقی را با فروشندگان خود داشته باشید. همواره از خود دفاع کنید و از پیشینه اعتبار خود استفاده نمایید. در زمان سفارش به فروشندگان پول پرداخت نکنید. آن‌ها را متقاعد سازید که به شما به‌صورت نسیه کالاها را قرض دهند به‌جای آن‌که برای تأمین مواد موردنیاز خود پیش‌پرداخت بپردازید.

5-برای پرداخت‌های سریع تخفیف در نظر بگیرید.

جریان نقدی خون کسب‌وکار شما است و به آن برای سازمان خود نیاز دارید تا پایدار و پابرجا باقی بمانید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به آن دست‌یابید ترغیب مشتریان به پرداخت سریع برای کالاهای خریداری‌شده و دریافت تخفیف درازای آن هست. اگر صورتحساب شما اعتباری 30 روزه دارد، به آن‌ها یک تخفیف 2 درصدی ارائه دهید که در صورت پرداخت در طول ده روزبه آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

واضح است که تمام مشتریان علاقه دارند پول خود را ذخیره کنند و دادن تخفیف آن‌ها را خوشحال‌تر می‌سازد. از طرف دیگر جمع‌آوری بدهی‌ها  برای شما سرعت یافته، از بدهی‌های بد اجتناب می‌شود و جریان نقدی افزایش می‌یابد.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۱۰/۰۵
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۱)

عالی بود. البته مطلبی مشابه این رو قبلا در سایت سروش خونده بودم قبلا.

https://sorooshnews.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی