نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

این کلیشه قدیمی است که همه ما می‌دانیم و درک می‌کنیم، اما تا چه اندازه شما در کسب‌وکارتان آن را اعمال می‌کنید؟ با خودتان صادق باشید، زمان چقدر ارزش دارد؟

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، شما نمی‌توانید وقت خود را با هزینه 10 دلار در ساعت کارکنید، زمانی که تولید روزانه شما نیاز به 50 دلار در هر ساعت دارد تا هر هفته سود خود را با شرکتتان به ارمغان بیاورد.

این کلیشه قدیمی است که همه ما می‌دانیم و درک می‌کنیم، اما تا چه اندازه شما در کسب‌وکارتان آن را اعمال می‌کنید؟ با خودتان صادق باشید، زمان چقدر ارزش دارد؟

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، شما نمی‌توانید وقت خود را با هزینه 10 دلار در ساعت کارکنید، زمانی که تولید روزانه شما نیاز به 50 دلار در هر ساعت دارد تا هر هفته سود خود را با شرکتتان به ارمغان بیاورد.

این‌زمانی است که مدیریت فرصت، داشتن یک سیستم بهره‌وری با قوانین رعایت شده در محل و تمایل به استخدام کمک می‌کند.

برای مثال آیا یک تماس تلفنی برقرارمی کنید وقتی با یک ایمیل درست‌کار انجام می‌شود؟ مطمئناً چیزی است که برای صرف وقت کمتری برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود وجود دارد، اما تماس‌های تلفنی اغلب 10، 20 تا 30 دقیقه ممکن است طول بکشد اما فقط پنج دقیقه طول می‌کشد تا یک ایمیل را بنویسید و ارسال کنید.

به یاد داشته باشید، مشتریان و شرکای استراتژیک شما نیز مشغول به کار هستند. آن‌ها ممکن است به خاطر کارایی یک ایمیل را به‌جای یک تماس تلفنی قدردانی کنند

از سوی دیگر، آیا شما دارای یک ایمیل شخصی هستید که اصرار به انجام کارهای پیچیده با فرستادن‌های ایمیل‌های توضیحی پشت سرهم هستید؟ زمانی که یک تماس تلفنی به‌طور واضح برای حل مسئله ضروری است؟

اگر کمی کار پیچیده شده است، یک تماس تلفنی ممکن است کارآمدتر باشد.

اگر شما در حال تلاش برای رسیدن به یک توافق در مورد چیزی هستید و شما بیش از دو دور ایمیل را مبادله می‌کنید، وقت آن است که تماس تلفنی را انتخاب کنید.

در مورد چیدن چک از مشتریان چطور است؟ کارآفرینان همیشه عجله می‌کنند تا پول دریافت کنند، به نظر می‌رسد و دوباره، چیزی است که برای برقراری ارتباط با مشتریان وجود دارد.

اما اغلب چک کردن ممکن است به این معنی باشد که تنها کسی که در حقیقت صحبت می‌کنید، پذیرنده در دفتر خود است. آیا واقعاً ارزش یک ساعت وقت خود را برای سلامت خود را به مدافعان خود می‌گویند و 1-2 روز به‌زودی پرداخت می‌شود؟ فقط از آن‌ها بخواهید آن را به شما ایمیل کنند

وقت شما چقدر با ارزش است؟

آیا شما این را تصور کرده‌اید؟

اگرنه، باید برای تشخیص حداقل، چقدر پول را در سال تولید می‌کنید و تقسیم آن را با 2000 که در مورد چگونگی ساعت افراد متوسط در سال است. برای نشان دادن حداکثر، در نظر بگیرید که چه زمانی برای رسیدن به حداکثر زمان تولید، یک معامله، مشارکت گفتگو، زمان پرداخت مشتری قابل پرداخت و غیره، در نظر بگیرید. جایی در میان، ارزش واقعی زمان شما وجود دارد.

یک جمله می‌توانم بگویم که خواندن جایی است (فکر کردم داروی مک کی است، اما من نمی‌توانم نقل‌قول را پیگیری کنم)

اعداد خود را در آنجا قرار دهید شاید آن را داشته باشد: برای کسی هزینه 50 دلار در ساعت برای کار 20 دلار هزینه نکنید.» شما اولین شماره هستید هر چه زمان شما ارزش دارد، درباره هر یک از فعالیت‌هایی که به‌طور منظم صرف وقت می‌کنید، فکر کنید. آیا می‌توانید آن را به یک کتاب‌فروشی، یک دستیار مجازی، طراح وب، یک کپی‌رایت، یک کارمند نیمه‌وقت، همسر یا حتی یکی از بچه‌های خود، آن را بیرون بریزید؟ برای اکثر کارآفرینان این کنترل و اعطای مجوز بسیار مشکل است، اما این‌یکی از بهترین راه‌هایی است که شما درنهایت می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید درحالی‌که تعداد ساعات کار شمارا کاهش می‌دهد.

اگر یک مترجم آزاد هستید، به یاد داشته باشید بیشتر منابع به‌صورت بالقوه نامحدود هستند

هیچ محدودیتی برای چقدر پولی که می‌توانید بپردازید وجود دارد (کسی می‌تواند بیل گیتس را تصویب کند، درست است؟). هیچ محدودیتی (به‌غیراز خود اعمال) بر تعداد مشتریانی که می‌توانید داشته باشید یا کارکنان یا مکان‌ها یا محصولات یا هر چیز دیگری وجود ندارد.

اما فقط 24 ساعت در روز، 7 روز در هفته، 52 هفته در سال وجود دارد و شما باید برخی از آن زمان خواب، خوردن، بازی، آرامش و رشد خودتان، دوستان و خانواده‌تان را صرف کنید. زمان ارزشمندترین کارآفرین است زیرا که واقعاً کمیاب است.

منبع : گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۱۰/۰۴
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی