نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مشتریان به دنبال جواب‌های خود هستند

طبق یک تحقیق که در اوت سال 2015 بین کاربران سراسر جهان انجام شد از هر 10 کاربر اینترنتی 9 نفر آنان معتقدند که ارائه خدمات خوب از سوی شرکت‌های حسابداری سبب می‌شود که نظر آن‌ها درباره شرکت‌ها مثبت شود.

مشتریان به دنبال جواب‌های خود هستند

طبق یک تحقیق که در اوت سال 2015 بین کاربران سراسر جهان انجام شد از هر 10 کاربر اینترنتی 9 نفر آنان معتقدند که ارائه خدمات خوب از سوی شرکت‌های حسابداری سبب می‌شود که نظر آن‌ها درباره شرکت‌ها مثبت شود.

 

برای بازاریابان، این سؤال به وجود می‌آید که چه میزان خدمات به مشتریان ازنظر آن‌ها خوب است و باعث می‌شود به این نتیجه دست پیدا کنند. درحالی‌که 81 درصد از پاسخ‌دهندگان پاسخ دادند که آن‌ها فقط به دنبال پاسخ سؤالات خود هستند – که این بدان معنی است که راه دستیابی به خدمات مناسب برای مشتریان بسیارکم است – و این یعنی هنوز راه‌هایی برای شرکت‌ها وجود دارد.

وقتی‌که پرسیده شد چرا یک تجربه برخورد با یک شرکت ازنظر شما مثبت بوده است، 46 درصد از کاربران اینترنت پاسخ دادند که آن‌ها احساس کردند که درخواستشان سریعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و 30٪ دیگر گفتند که موضوع خدمات مشتری را به‌خوبی درک کرده‌اند.

وجود عکس: به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال سادگی، صداقت و سرعت هستند و ظهور یکه عکس که مفهوم کلی خدمات و کار شرکت شمارا برساند در جلب‌توجه و اعتماد مشتری تأثیر بسزایی دارد.

پس چه اقدامات و خدمات مشتری باعث می‌شود کاربران اینترنت برخورد با شرکت تجاری شمار ا یک تجربه مثبت قلمداد کنند؟

وقتی‌که کاربران یک تجربه بد را کسب می‌کنند بیش از شش نفر از 10 نفر (61٪) به دوستان و خانواده خود هشدار می‌دهند و 38٪ از پاسخ‌دهندگان در مورد این تجربه تجدیدنظر می‌کنند.

فقط 15 درصد از افراد موردنظر گفتند که در پاسخ به یک تجربه خوب کار نمی‌کنند، بنابراین مشخص است که خدمات مشتری مثبت برای کاربران اینترنت در سراسر جهان مهم است.

گزینه‌های خدمات دیجیتال مشتری با استفاده از گزینه‌های رسانه‌های اجتماعی و اینترنتی تقریباً باعث حذف عنوان تلفن معمولی شده است.

اما استفاده تلفن همراه و خدمات اجتماعی باعث کاهش خدمات مشتری می‌شود و جذب بعضی از کانال‌های سرویس‌دهنده جدیدتر، باعث جذب آهسته‌تر مصرف‌کننده می‌شود..

منبع : گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۸/۰۱
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی