نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بدانید مشتری شما در چه سطح آگاهی قرار دارد و شما چه مقدار می‌توانید دراین سطح به او کمک کنید خوب است این سئوالات را از خود بپرسید.

  • اگر شخصی به سایت بازاریابی شما – صفحه اصلی، صفحه قیمت‌گذاری، صفحه ثبت‌نام و… 5 ثانیه نگاه کند پیش خودش فکر می‌کند برنامه شما چیست؟

 

  • اگر مشتری ایده آل شما برای 5 ثانیه یا 5 دقیقه به سایت شما نگاه کند آیا می‌فهمد مشتری ایده آل شماست؟
  • آیا زمانی که مشتری ایده آل شما در چرخه خرید قرار می‌گیرد با عکس‌العمل مناسب آن را به سمت خود جذب می‌کنید؟
  • آیا زمانی که مشتری شما در حال کسب اطلاعات است باراهنمای درست او را به سمت خود جذب می‌کنید؟

نردبان آگاهی از پایین به بالا به این صورت به نظر می‌رسد:

10-8-2017 5-57-20 PM

مفهوم نردبان آگاهی توسط کتاب شگفت‌انگیز تبلیغ دستیابی به موفقیت توسط یو جین شوارتس که برای اولین بار در سال 1966 منتشر شد استفاده گردید است.

شما باید بدانید مردم روی کدام پله از نردبان آگاهی از بازار شما هستند تا بدانید کی و کجا باید آن‌ها صحبت کنید و چگونه یک ارتباط درست با آن‌ها برقرار کنید.

اگر آن‌ها حتی نمی‌دانند مشکل‌دارند، احتمالاً نباید سعی کنید آن‌ها را نادیده بگیرید.

اگر آن‌ها متقاعد شوند، احتمالاً لازم نیست که مزایای کار خود را برای آن‌ها توضیح دهید.

اگر بدانید کسب‌وکار شما در کدام مرحله است می‌توانید فروش خود را از یک سطح کوچک به یک سطح بزرگ ارتقا دهید.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی