نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در صورتی که بودجه نداشته باشیم و بخواهیم یک طرح عملی برای شرکت راه اندازی نماییم، مثل این است که در تاریکی بخواهیم تیر اندازی کنیم و انتظار داشته باشیم دقیقا به هدف بخورد.
بودجه جامع، سرمایه فعلی موجود، هزینه های تخمین زده شده و درآمدها را پیش بینی می‌کند. شرکت ها می‌بایست به طور پیوسته به برنامه‌ریزی بودجه به عنوان راهی برای اندازه گیری عملکرد خود مراجعه کنند تا بتوانند در برابر انتظارات خود بهترین عملکرد را داشته باشند.

برنامه ریزی
به بودجه خود مثل ابزاری برای برنامه ریزی نگاه کنید. با استفاده از آن برای رسیدن به اهداف خود، با تعیین مقدار پولی که می توانید بر عناصر مختلف عملیات خود صرف کنید، استفاده کنید. بودجه های دوره ای شما بایستی بایگانی شود تا بتوانید دوره های قبلی (برای مثال ماه به ما یا سه ماه یکبار) را دوباره مرور کنید و ارزیابی کنید که آیا نتایج شرکت شما بهبود می یابد یا خیر.

بودجه اصلی، یک مرور کلی از فعالیت های مالی مربوط به دارایی ها، بدهی ها، حقوق صاحبان سهام، درآمد، هزینه ها و هزینه های یک دوره خاص را فراهم می کند. مالکین ابتدا یک بودجه اصلی یا استاتیک با اعداد بر اساس ورودی های برنامه ریزی شده (درآمد فروش) و خروجی (هزینه ها) ایجاد می کنند. به این اطلاعات در شرایط بسیار ساده فکر کنید. شما از آن برای برآوردن آنچه که شرکت ازدرآمد فروش و آنچه که شرکت در هزینه ها پرداخت می کند استفاده می کند.

کنترل
شرکت ها همچنین از بودجه ها برای کنترل هزینه ها استفاده میکنند به طوری که برای دوره های خاص با مقایسه آنچه که در آن دوره از بودجه صرف شده است، استفاده می کنند. . پیگیری مداوم هزینه ها و درآمد ها باید مانع صرف هزینه های افراطی برای کسب و کار شود. در حالت ایده آل، بودجه باید دارای انعطاف پذیری باشد.

هزینه ها و درآمد ها اغلب از پیش بینی های خود منحرف می شوند. شما ممکن است یک تخفیف غیرمنتظره از یک فروشنده دریافت کنید. یا فروش شما ممکن است از بهترین تخمین هایی که شما برای هر دوره حدس زده اید ازحد معین تجاوز کند ، از بهترین حدس شما بهتر یا از بدترین حدس شما بدتر باشد و یا ممکن است عوارض غیر منتظره را در زمانی که فروش را بدون هشدار انجام داده اید تحمل کنید.

کسب و کار موفق می تواند برای این تغییرات پیش بینی های لازم را انجام دهد،سازگاری ایجاد کند و خسارات و کمبود ها را جبران کند.

ارزیابی عملکرد
بودجه‌ها یک ابزار ارزشمند برای ارزیابی عملکرد شرکت شما و کارایی بودجه شما هستند.
مالکان می‌توانند از آن برای بررسی هزینه‌های واقعی مثلاً در مقایسه با هزینه‌های تخمین شده استفاده کنند.
اگر اختلاف زیادی بین این دو وجود داشته باشد، مالک و برنامه‌ریز مالی می‌توانند بودجه را برای نقص بررسی کنند.
آماده‌سازی بودجه می‌تواند آن‌قدر زیاد باشد که حسابی سر شمارا شلوغ کند
تمام‌کارهایی که طی ماه‌های گذشته انجام داده‌اید می‌توانند شمارا در انجام این کار متزلزل کنند.  اما، این بخش مهمی از حفظ کسب‌وکار شماست، همانند هر طرح بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی مهم.
پس از انجام همه این‌ها ، شما می‌توانید برای هر یک از کارهایتان برنامه‌ریزی کنید ، مگر اینکه شما می‌دانید چه مقدار پول می‌خواهید صرف هر کارکنید.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی