هیچکس کسبوکار شمارا بهتر از مشتریان شما نمیشناسد. تصاویر، فیلم ها و سایر محتویاتی که آنها به اشتراک میگذارند، اعتبار و شور و شوق را به وجود میآورند که ممکن است کمپین بازاریابی پرداختشده را از بین ببرد.
بر اساس یک مطالعه هوش هوشمند، خریداران که با چنین محتوایی مشارکت دارند، 97 درصد احتمال بیشتری دارند تا معاملهای را انجام دهند. علاوه بر این، مارسها 78 درصد پرش نرخ تبدیل با چنین محتوا را مشاهده میکنند.
گزارش همچنین دقیق است که بازدیدکنندگان خردهفروشی شاهد 106 درصد پرش درآمد از بازدیدکنندگان است که با محتوای تولیدشده توسط کاربر ارتباط دارند در مقایسه باکسانی که این کار را انجام نمیدهند. آمارها یکچیزند، امانگاهی دقیقتر به تجربه مشتری و دیدن اینکه چگونه اطلاعات خود را دریافت میکنند، میتواند بهعنوان یک راهنمای مفید دیگر برای اینکه چرا این محتوا بسیار مهم است، عمل میکند.
مشتریان خود را بشناسید
بهترین نوع محتوا به محصول و نوع مشتریان شما بستگی دارد. اگر یک فروشگاه تخصصی داشته باشید که اغلب موجودی تازهای دارد یا خود را به تصاویر تبدیل میکند، پس یک پلت فرم مانند اینستاگرام بهتر است یا شاید دوست دارید ویدیوهای کوچکی ایجاد کنید یا مشتریان را برای به اشتراک گذاشتن یک هشتگ ترغیب کنید. سپس توییتر ممکن است بهترین دوست شما باشد
برخی از مارکها با اسنپ چت موفق هستند، با توجه به اینکه شبکه اجتماعی با کاربران جوانتر محبوب است. همچنین فیس بوک نیز نباید نادیده گرفته شود با توجه به اینکه شبکه اجتماعی میتواند بر اساس الگوهای استفاده خود، کاربران نیازها و علایقشان را برآورده کند
اینیک چیز برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی در مورد کسبوکار شما است – کلید این است که دیگران را به اشتراک بگذارید. زمانی که زمان نمایش این ستا بعدی میآید، فکر کنید که آیا آیتم موردنظر شما برای به اشتراک گذاشتن چیزی است که مشتریان میخواهند به دوستان و خانواده ارسال کنند؛ و اطمینان حاصل کنید که محتوای متناسب با پلتفرم خاصی که هدف قرار میدهید، باشد.
هوشمندانه باش
یکی از خلاقترین کاربردهایی که توسط کاربر طراحیشده بود، از کک استفاده شد که احتمالاً شما بهعنوان سفیر نام تجاری به آن خدمت کردهاید و حتی آن را نمیدانید. بله تمام این بطریها بانامهای اول آنها را سرگرمکننده و دوستانه برای به اشتراک گذاشتن است.
قبل از آنکه بدانید، یک عکس در این ستا از هرکسی در خانواده با استفاده از یک بطری شخصی از محصولات کوک به اشتراک میگذارید. ناگهان شما سفیر نام تجاری، ارائه تبلیغات رایگان برای خانواده کوک آن لذت ببرید – ازلحاظ زمانی و به لحاظ داشتن یک علامت تجاری کمی اشتباه است. درواقع، از این سناریوها بهعنوان راههایی برای فکر کردن درباره چگونگی انجام این اقدامات به اشتراکگذاری ویروسی برای کسبوکارخود استفاده کنید.
جعل و کپی نکنید
کمپینهای ایجادشده توسط کاربر میتوانند برای تبلیغ کسبوکار شما سرگرمکننده و هیجانانگیز باشند، ارائه یک شلوغی زیبا از یک موضوع خشک. یک مطالعه نشان داد که 63 درصد از مشتریان به یک نام تجاری معتبر معتقدند از آن بیشتر خریداری میکنند. و این بدین معنی است که اصالت بهطور گستردهای از یک کسبوکار به دیگری متفاوت است.
برای یک فروشگاه خردهفروشی، ممکن است شامل محصولاتی باشد که بدون آزمایش حیوانات و یا به شیوهای متداول محیطزیست ساختهشدهاند. مشخص کنید کدام محصولات مطابق با این معیارها هستند و سپس آنها را به اشتراک بگذارید و مشتریان را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند. با چنین مبارزاتی میتوانید در دریای رقبای عمومی ایستادگی کند.
درنهایت، محتوای تولیدشده توسط کاربر در مورد چیزی است که شما سعی میکنید و هرروز انجام دهید – با پایگاه مشتری خود ارتباط برقرار کنید. مبارزات موفقیتآمیز واقعاً در مورد ترکیب عناصر مشابه شما برای ایجاد مشتریان شاد شما است؛ بنابراین آماده برای به اشتراک گذاشتن و شما کسانی که عاشق نام تجاری خود را پیدا خواهید کرد
منبع: گروه نرم افزاری قیاس
- ۹۶/۰۹/۲۱