داشتن تجربه فروش با استفاده از پشتیبانی مناسب میتواند تفاوت زیادی ایجاد کند
فروش خوب است، اما چالش واقعی این است که مشتریان پس از فروش راضی باشند. پشتیبانی فروش از اهمیت رضایت مشتری محسوب میشود و میتواند منبع سود قابلتوجهی باشد. شما میتوانید بهترین ابزار پیشرفته در جهان را داشته باشید، اما بدون پشتیبانی و خدمات پس از فروشدارید مشتریان تکراری و درآمد آینده خود را از دست میدهید
ایجاد یک فرایند ساده است که هر کس میتواند استفاده کند
نحوه مدیریت بازدهها میتواند شمارا در رقابت خود متفاوت کند و باید بدانید این بخش مهمی از تجربه مشتری است. ایجاد بازده مناسب میتواند منجر به پیشنهادها مشتریان از طریق دهانبهدهان و همچنین تکرار کسبوکار شود. با استفاده از فرآیند پشتیبانی، شما یک فرآیند ساده و روشن را دریافت خواهید کرد که در آنیک عامل همه بازده را کنترل میکند. این به شما امکان میدهد که آینده و بازدهی کار خود را ببینید و عملیات کاری شما را هموار می کند.
فروش پستی خود را با استفاده از فرآیند پشتیبانی
ساده کنید
شما میتوانید یک رویکرد کاملاً یکپارچه از چرخه پشتیبانی پس از فروش را به دست آورید، میتوانید به کاهش هزینههای خدمات، ارائه خدمات بهتر و سریعتر مشتریهای خود را گسترش دهید و عملیات بازگرداندن مشتری را به سادگی با به دست آوردن دید جهانی ،تسریع حرکت قطعات و محصولات انجام دهید و از طریق عرضه لجستیکی فرآیند فروش خود را بهبود بخشید.
با افزایش تجربه خود در این زمینه و یا بهکارگیری افراد باتجربه میتوانید در رفع موانع پس از فروش و بهبود عملکرد کسبوکار خود قدم بردارید.
نمونه کارهایی که میتوانید به قابلیتهای پس از فروش خود اضافه کنید عبارتاند از:
- تدارکات بخش خدمات
- پشتیبانی فنی خدمات
- شبکه موقعیت مکانی جابجایی
- تعمیرات انبار و میدان
- برنامهریزی شبکه و قطعات
- دستگاههای پیشرفته IT
- ۹۶/۰۸/۱۰