نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

قیمت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. شاید آشناترین گونه ارز دیجیتال که مدت زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، بیت کوین باشد. در واقع بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس افراد قرار گرفت. پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس افراد قرار گرفت. این دو ارز دیجیتال هم اکنون در بسیاری از اکسچنج‌های مطرح دنیا به عنوان ارز مرجع در مبادله ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مطالعه انواع ارزهای دیجیتال کلیک نمایید.

فلسفه ارز دیجیتال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال غیر متمرکز یا مستقل بودن آن است. به عنوان مثال بیت کوین، به عنوان یک ارز دیجیتال شناخته شده، توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی کنترل یا اداره نمی‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که یک ارز دیجیتال هیچ گاه توسط دولت‌ها تحت کنترل قرار نگیرد و هیچگاه نتوان تحریمی بر آن‌ها وضع کرد.

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال تا همین چند وقت پیش قیمت بالایی نداشتند، شاید حجم بازار این ارزها تا سال ۲۰۱۶ به حدی پایین بود که توجه کم‌تر کسی به سمت آن‌ها جلب شده بود. اما پس از پایان سال ۲۰۱۶ و با رشد سریع قیمت بیت کوین و به دنبال آن بقیه ارزهای دیجیتال، حجم بازار هم به اندازه‌ای بالا رفت که رفته رفته افراد زیادی به سمت سرمایه گذاری در این بازار متمایل شدند. برای اینکه بدانید کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؛ می تون مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

شاید بهتر باشد پیش از هر اقدامی در زمینه سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال، حتما درباره فلسفه  وجود این نوع ارزها و نحوه سرمایه گذاری روی آن‌ها حسابی تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید. ورود به هر بازاری بدون کسب اطلاعات کافی، اگرچه ممکن است سودی مقطعی برای شما به همراه داشته باشد، اما بدون شک در دراز مدت موجب ضرر و زیان شما خواهد بود.

قیمت ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال در ایران

برای خرید ارز دیجیتال در ایران، می‌توانید از سایت های رسمی که اقدام به فروش ارز دیجیتال کرده اند پیگیری کنید و قیمت ارز دیجیتال را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و یا اینکه از صرافی های مختص ارز دیجیتال اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال نمایید.پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال مقاله بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2019 را مطالعه نمایید.برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال کلیک نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی