نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

3-از معامله پایاپای استفاده کنید

زمانی که یک کسب‌وکار را راه‌اندازی می‌کنید تنها چیزی که باید موجب استرس و دل‌مشغولی نوبت آن است که چگونه به بهترین نحو وجه نقد را در کسب‌وکار  خود حفظ کنید تا موجب رشد تجارت شما گردد. بدون حفظ جریان نقدیکسب‌وکار ها به‌ندرت رشد می‌کنند.

این به معنی آن است که شما باید به دنبال راه‌هایی باشید که پول شمارا حفظ کرده و آن را درکسب‌وکارتان به جریان درآورد و از این طریق بتوانید به حداکثر جریان نقدی روزانه دست‌یابید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید برای حفظ جریان نقدی استفاده کنید شرکت کردن در معاملات پایاپای با دیگران است. شما ممکن است کالا را در مقابل کالا و یا خدمات معاوضه کنید و بالعکس. برای مثال اگر شما یک شرکت طراحی شبکه راه‌اندازی کرده‌اید و یک شرکت بازاریابی برای طراحی یک وب‌سایت با شما تماس گرفته است از آن‌ها درخواست پول نکنید بلکه به‌جای آن به یک توافق درآورد تهیه تبلیغ بازاریابی برای کسب‌وکار خود دست‌یابید.

به این شیوه در تجارت، تاکتیک بقا گفته می‌شود. مثال دیگری که می‌توان عنوان کرد آن است که اگر شما یک شرکت پوشاک تأسیس کرده‌اید و یک تأمین‌کننده از شما درخواست تهیه پیراهن و یا انواع دیگری از البسه را دارد، از آن‌ها پولی دریافت نکنید بلکه به‌جای دریافت پول، از آن‌ها بخواهید تا در مدت‌زمانی که درگیر فرایند دوخت لباس هستید تعدادی از مواد اولیه مشخص را برای شما تأمین کنند. این روش به شما در حفظ وجه نقد کمک می‌کند اما به یاد داشته باشید که این اقدام تنها به خاطر حفظ وجه نقد نیست بلکه پول ذخیره‌شده را به کسب‌وکار بازمی‌گرداند تا وجه نقد بیشتری تولید شود.

4-کارمندان تمام‌وقت استخدام نکنید.

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد این مطلب در مورد حفظ وجه نقد در کسب‌وکار  و نه هیچ‌چیز دیگری است. به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک، استخدام یک شخص به‌صورت دائم می‌تواند محدودیت‌های مالی بسیار زیادی در کسب‌وکار شما ایجاد کند. چگونه؟ یک کارمند دائمی ممکن است نیاز به بیمه، حق بازنشستگی و مستمری داشته باشد که شما در زمان شروع یک کسب‌وکار قادر به پرداخت آن‌ها نخواهید بود. خب چه‌کاری باید انجام دهید تا از این هزینه‌ها اجتناب شود؟ هیچ‌کس را به‌صورت دائم و تمام‌وقت استخدام نکنید. اگر سیستم کامپیوتری شما با یک مشکل رو به رشد مواجه است لازم نیست برای این منظور یک متخصص کامپیوتری استخدام کنید. می‌توانید با یک خبره IT تماس گرفته و از او بخواهید که در مدت‌زمانی کوتاه این مشکل را حل کند و سپس دستمزد وی را بپردازید، فقط همین!

چرا درحالی‌که جریان نقدی شما مقدار بسیار کمی هست باید یک حسابدار استخدام کنید؟ در دنیای کنونی این کاملاً غیرمنطقی است که یک نفر تمام‌روز را بر روی یک صندلی بنشیند بدون این‌که کاری برای انجام دادن داشته باشد و حقوق دریافت کند. زمانی که صحبت از امور حسابداری است شما تنها باید از یک حسابدار مشخص و خبره در یک بازه زمانی معین مثلاً سه ماه یک‌بار بخواهید که دفاتر حسابداری شمارا تراز کرده و اوضاع مالی شمارا در کسب‌وکار تشریح نماید. این ایدئال‌ترین راه برای یک کسب‌وکار کوچک است تا بتواند هزینه‌های خود را کاهش داده و رشد خود را افزایش دهد.

5-طرفدار نرم‌افزارهای رایگان باشید.

حتی هم‌اکنون نیز زمانی که آنلاین می‌شوید تعداد بسیار زیادی نرم‌افزار رایگان می‌بینید که تنها باید آن‌ها را دانلود کرده و از آن استفاده کنید و به هیچ‌چیز دیگری نیاز نخواهید داشت. هیچ‌گونه هزینه‌ای برای استفاده از این نوع نرم‌افزارها در نظر گرفته نشده است. تقریباً تمام ابعاد یک کسب‌وکار  مانند حسابداری که یکی از وجوه آن است می‌توانند توسط نرم‌افزارهای رایگان انجام شوند. زمانی که از یک نرم‌افزار رایگان استفاده می‌کنید به معنی این نخواهد بود که نرم‌افزار پولی ازهرجهت نسبت به آن برتری دارد. ممکن است که نرم‌افزار رایگان فاقد برخی از ویژگی‌های اضافی باشد ولی یک کسب‌وکار  کوچک تنها نیاز به تعداد کمی از قابلیت‌ها برای انجام امور خود دارد و بنابراین وجود ویژگی‌های اضافی ممکن است در طول راه‌اندازی کسب‌وکار شما لزومی نداشته باشند. بسیاری از نرم‌افزارهای رایگان دوره آزمایشی سی‌روزه دارند که بعدازآن از شخص خواسته می‌شود تا نرم‌افزار را خریداری کند. ازآنجاکه هدف شما ذخیره وجه نقد برای کسب‌وکارتان است مرتکب این اشتباه که نرم‌افزار موردنظر را خریداری کنید نشوید. شما تنها باید آن را uninstall کرده و دوباره در اینترنت به دنبال یک نسخه رایگان سی‌روزه دیگر باشید. این شیوه‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن تا زمانی که ازنظر مالی پایدار می‌شوید دوام آورده و پس‌ازآن خواهید توانست نرم‌افزار موردنیاز خود را خریداری کرده و به‌روزرسانی‌های آن را مرتباً انجام دهید. اگر می‌خواهید پول خود را ذخیره کنید نرم‌افزارهای رایگان بسیاری در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید به این منظور دست‌یابید.

ده راه برتر جهت کاهش هزینه‌ها در شروع کسب‌وکار(قسمت اول)

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی