نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مزایای متعددی برای حفظ حسابداری مناسب برای کسب‌وکار کوچک وجود دارد. حسابداری برای هر کسب‌وکاربه‌موجب قانون ضروری است. این به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند موقعیت دقیق کسب‌وکار خود را در هر زمان که آن‌ها می‌خواهند بسنجند و مشاهده کنند.حسابداری فرایند حفظ سوابق مالی شما از معاملات مختلف برای کسب‌وکار شما است. رکوردها شامل کل درآمد، سود و زیان، هزینه‌ها، تاریخ معامله و بسیاری از جزئیات دیگر است. حسابداری مبتنی بر فرآیند حسابداری است و بسیار مهم است. مهم نیست که کسب‌وکار شما چیست شما به حسابداری کارهایتان برای مرتب‌سازی دخل‌وخرجتان نیاز دارید.


جزئیات مربوط به سود یا زیان، مبلغی که به‌موجب اعتباردهندگان، تاریخ معاملات و مبلغی که از بدهکاران به‌حساب می‌آید، در ارزشیابی وضعیت مالی بسیار مهم است و حسابداری به این معضل بسیار کمک می‌کند. کسب‌وکار کوچک بایدحسابداری حسابداری را به‌صورت قانونی و مالی صحیح نگه‌دارند.

حسابداری منظم با جزئیات در مورد معاملات، تبدیل‌شدن و نسل‌های سود و زیان، به صاحبان کسب‌وکار کوچککمک زیادی می‌کند تا بتوانند محاسبه کنند ای‌امی توانند از منابع مختلف مالی دولتی و خصوصی وام دریافت کنند و به‌موقع بازپرداخت ما خود را انجام دهند؟

همیشه و همیشه حسابداری حرفه‌ای برای نگهداری اسناد مهم است. شما می‌توانید حسابدارانی با اتهام کامل داشته باشید که از کل روند معامله شرکت و / یا حسابدارانی که می‌توانند حساب‌های خاصی را اداره کنند، مراقبت می‌کنند.

به‌روزرسانی منظم در حسابداری ضروری است. نگهداری و به‌روزرسانی اسنادتان باید به‌طور منظم انجام شود – روزانه یا یک‌بار در هفته اگر به‌طور مرتب به‌روزرسانی نمی‌کنید، هیچ‌گاه وضعیت واقعی مالی کسب‌وکار را نمی‌دانید. اظهارات بانکی که جریان‌های وجوه شمارا نشان می‌دهد، برای کسب‌وکار کوچک ضروری است.

برای بسیاری از کسب‌وکار کوچک، معاملات از طریق فاکتورها و رسیدها انجام می‌شود. پرداخت‌ها معمولاً از طریق چک یا پرداخت کارت اعتباری پرداخت می‌شود. حسابداری بسته به‌اندازه کسب‌وکار و حجم معاملات می‌تواند به‌صورت دستی یا کامپیوتری انجام شود، این معمولاً با نگهداری یک صفحه گسترده ماهانه از تمام هزینه‌های متحمل شده در روزانه و یک صفحه گسترده دیگر برای نشان دادن فروش، خرید و سود خالص / خالص انجام می‌شود.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی