نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

استانداردها و الزامات قانونی برای حسابداری و گزارش نویسی مالی ثابت باقی نمی‌مانند. برای سال ها استانداردهای گزارش نویسی مالی و حسابداری مانند رودخانه یخ به آهستگی و با سرعت خیلی کم تغییر می‌کنند و فعالیت حوزه اختیارات گزارش نویسی مالی و حسابداری افزایش یافته است. در حقیقت هماهنگ شدن با تغییرات امری بسیار دشوار است.

بدون هیچگونه شکی، رسوایی های گزارشات حسابداری و مالی عجولانه در بین سال های 2000 – 1980 (و ادامه آن تا به امروز) یکی از علت های سازماندهی و مدیریت فعالیت ها بوسیله تعیین کنندگان استانداردها می‌باشد.

رسوایی بسیار مشهور تخلف در حسابداری Enron باعث از دست دادن قدرت یک موسسه حسابرسی معظم (آرتور آندرسون) و تصویب یک لایحه قانونی فدرال گردید که شرکت های عمومی را ملزم می‌سازد تا کنترل داخلی را گزارش دهند و از این طریق از کلاهبرداری و تخلف در گزارش نویسی مالی جلوگیری نمایند. همچنین حسابرسان CPA برای انجام حسابرسی بهتر، تحت فشار رو به افزایشی خصوصا از طرف هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های عام که یکی از بازوهای SEC محسوب می‌شود، می‌باشند.

دلیل دیگر برای سرعت یافتن فعالیت های تعیین کنندگان موازین و استانداردها، افزایش پیچیدگی در نحوه انجام کارهای کسب و کار است. زمانی که به نحوه اداره شدن کسب و کار خود می‌اندیشید، بیشتر و بیشتر پی به پیچیدگی آن خواهید برد. تعیین ارزش سود و زیان در مورد این گونه ابزارهای مالی پیش از روز جبران خسارات (زمان نقض قرارداد) بسیار دشوار می‌باشد. افشای قانونی کسب و کار خصوصا در ارتباط با قوانین و مقررات محیطی گسترش یافته است.

تعیین کنندگان استاندارد باید برای تلاش های خود جهت مقابله با مشکلاتی که در دهه های اخیر ظاهر شده اند و جهت جلوگیری از تکرار رسوایی های قبلی حسابداری اعتبار بسیار زیادی دریافت نمایند. اما قیمت انجام چنین کاری افزایشی با شیب بسیار زیاد داشته و تغییرات در استانداردها و الزامات گزارش نویسی مالی و حسابداری با سرعت بیشتری ایجاد می‌شوند.

مدیران رده بالای کسب و کار باید مطمئن شوند که کارمندان حسابداری و مالی با تغییرات هماهنگ می‌شوند و گزارشات مالی آن ها از تمام قوانین و مقررات فعلی پیروی می‌کنند. مدیران به شدت به کارمندان اصلی مالی و کنترلرهای خود برای اجرای کامل استانداردهای گزارش نویسی مالی و حسابداریوابسته هستند.

منبع :گروه نرم افزاری قیاس

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • گروه نرم افزاری قیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی